Kleding

Meisjes en jongens vanaf vijf jaar die deelnemen aan officiële wedstrijden, dragen ons wedstrijdpakje.

Deze wordt net voor de wedstrijd uitgedeeld door de trainster en wordt op de dag van de wedstrijd weer ingeleverd bij de trainster.

Tijdens de training dragen de meeste kinderen een eigen pakje of het velourse gympakje in zwart-wit-bordeaux van R.S.O. Dit laatste pakje blijft eigendom van de vereniging.

Als het lidmaatschap wordt opgezegd, of als het pakje te klein is, mag het ingeleverd worden of geruild worden bij juf Wilma.

We willen graag dat kinderen op blote voeten gymmen. Maar als iemand schoentjes wil dragen, dan het liefst turnschoentjes (liever geen gympies met harde zolen).

Bij wedstrijden moeten meisjes met lang haar het haar vast doen, het liefst met een elastiekje, frutsel of iets dergelijks in een kleur van het gympakje.

Denk eraan dat er bij wedstrijden geen onderbroek onder het pakje uit mag komen!