Gymnastiekverenging RSO neemt deel aan verschillende activiteiten en acties.

RSO doet elk jaar mee aan acties zoals de Grote Club Actie,  Poiesz Jeugd Sponsor Actie, Rabo Clubkas Campagne, en organiseert zelf de Paasei Actie.

Verder worden we wel gevraagd voor optredens. Zoals bij de intocht van Sinterklaas, opening van het MFC, andere bedrijfsopeningen en culturele dagen.

Wij organiseren zelf uitjes en activiteiten voor de kinderen zoals een uitje naar Jumpstyle, een nieuwjaars instuif, een springdisco, naar het blote voeten pad en nog veel meer.

De oudste groep turners komt aan het eind van het jaar bij juf Wilma thuis voor een gezellige afsluiting van het seizoen.

De laatste les voor de Kerst en voor de Zomervakantie organiseren we altijd een apenkooi waarbij iedereen een vriendje of vriendinnetje mee mag nemen.

Eens in de twee jaar organiseren we een gymuitvoering met een thema, waarbij alle leden minimaal twee keer optreden voor publiek. De zaal wordt dan extra mooi aangekleed, mooi verlicht met sfeerverlichting en de leden hebben bijpassende kleding aan.