Wij innen de contributie via een automatische incasso per maand.

We hebben de maandbedragen vastgesteld volgens onderstaand overzicht.

Deze bedragen zijn inclusief Bondscontributie aan de KNGU en het gebruik van een gympakje tijdens de trainingen,  wedstrijdturnpakje en trainingspak voor tijdens een wedstrijd.

De KNGU zorgt onder andere ervoor dat de gymclub goed verzekerd is, er bijscholingscursussen voor trainers worden gegeven en niet te vergeten dat er jurycursussen zijn.

Als sporters mee willen doen aan een wedstrijd moet dit apart betaald worden.

De contributie wordt achteraf geïnd in de eerste week van de daaropvolgende maand.

Het te betalen maandbedrag is als volgt:

1           trainingsuur € 14,50

1,5       trainingsuur € 21,00

2           trainingsuren € 26,00

2,5      trainingsuren € 30,00

Opzeggen lidmaatschap

Het lidmaatschap kan uitsluitend schriftelijk voor 30 juni en voor 30 december opgezegd worden door een mail te sturen

Tot die datum ben je ook verplicht de contributie te voldoen. In bijzondere gevallen, zoals verhuizing, ziekte e.d. kan in onderling overleg van deze regel worden afgeweken.